Thursday, January 28, 2010

Bilik Ku Sorga Ku

ni pasal bilik aku....sebab nya, kini tiap hari tiap waktu dok dlm bilik je,
keje apa yg aku wat dalam bilik, baca buku, melayari internet, tido, tgk tv, solat (solat itu tiang agama), mandi...dsb...


Suasana bilik aku
Kalau korang tgk bilik ni, mesti ponin la....haha, bersepah-sepah.......
mana tidaknya, bilik ni kongsi dgn adik2 aku......
kt kanan tu meja aku, kt kiri meja adik aku, yg kt lantai plak meja adik jugak....
penuh dgn buku dan gajet, tu belum lagi tgk lantai bilik ni...
macam bilik org bujang...(mmg aku bujang pun)
tunggu mak suruh bersihkan bilik baru la nmpak tersusun....

3 comments :

  1. kawen je la wei...sng,ade org tulun kemaskan!

    ReplyDelete
  2. xde jodoh lg nk kawen....kalu bleh rekemenkan aku pada mana2 kwn perempuan ko...hehehe

    ReplyDelete
  3. aish...xbley2..
    pompuan yg dah ada suma suka kat aku...payah nak bg kat hg....yg dah rejek ade r..hg nak?
    hahahhaha..dushhh~~~~~

    ReplyDelete

Comment here (Komen di sini) :